משלוחים:
אפשרויות משלוח –
-
- משלוח ואיסוף מאחת מחנויות הרשת בפריסה ארצית – חינם!
- שליח עד הבית / עבודה בפריסה כלל ארצית – חינם ברכישה ב-149.9 ₪ ומעלה. בהזמנות עד 149.9 ₪ עלות המשלוח היא 20 ₪
- איסוף מלוקרים בפריסה ארצית – חינם ברכישה ב-149.9 ₪ ומעלה. עד 149.9 ₪ עלות המשלוח היא 12 ₪
- זמנים –
-
-
- האספקה לבית המשתמש או לכתובת אחרת בהתאם לבחירתו תהא מוגבלת לאזור פעילות חברת השילוח, בפריסה כלל ארצית, בין השעות 08:00-20:00 בכל יום, למעט בימי שישי/שבת/ערבי חג, חוה"מ וחג.
- הזמנות באיסוף מלוקרים. אספקת פריטים ע”י חברת השליחויות תעשה עד 3 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר ע”פי אזור בחירת הלוקר. מי המתנה בלוקר הינו 3 ימי עסקים
- ההזמנות נשלחות באמצעות חברת שילוח עצמאית. אספקת הפריטים ע"י חברת השילוח תיעשה עד 14 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר עפ"י אזור השילוח.
- לא תתאפשר אספקת פריטים מחוץ לשטחי ישראל
- לא תתאפשר אספקת פריטים בימי שישי/שבת/ערבי חג, חוה"מ וחג.
- החברה אינה מחויבת לספק את הפריטים אל אזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית.
- במידה ולא תתאפשר אספקת הפריטים לכתובת שהוזנה ע"י המשתמש, תתבצע אספקת הפריטים באמצעות דואר רשום לכתובת שהוזנה ע"י המשתמש.
-
דמי משלוח –
-
-
- ברכישה עד 149.9 ₪ – 20 ₪ דמי משלוח שיתווספו לסיכום ההזמנה בעמוד הקופה/רכישה.
- איסוף מלוקרים – ברכישה עד 149.9 ₪ – 12 ₪ דמי משלוח שיתווספו לסיכום ההזמנה בעמוד הקופה/רכישה.
- ברכישה ב-149.9 ₪ ומעלה – משלוח חינם
-
החזרות:
-
-
- ניתן להחזיר פריט בכל אחת מחנויות הרשת תוך 14 יום מקבלת המשלוח, בצירוף החשבונית המקורית.
- ניתן לקבל זיכוי של Celio, פריט חלופי, או החזר כספי לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה תוך 14 ימי עסקים מרגע החזרת המוצר.
- במידה ולאחר הקניה המוצר שבחרת אזל מהמלאי או במקרה שפרטי האשראי שלך לא נקלטו במערכת – הזמנתכם תבוטל. במקרה כזה, שירות הלקוחות שלנו ייצור עמכם קשר לבירור ולעדכון.
- אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק, או עולה חדש, כהגדרתם בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח-1998, רשאי לבטל עסקה שביצע בתוך 4 חודשים ממועד קבלת הטובין, בכפוף לקיום שיחה בין החברה לבינו (בכלל זה גם שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית).
-
-
-
- דמי ביטול ייגבו בהתאם לחוק הגנת הצרכן, קרי, 5% ממחיר הנכס נשוא העסקה או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם. יובהר כי דמי ביטול לא ייגבו במקרה של ביטול עסקה עקב פגם ו/או אי התאמה.
- בביטול עסקה עקב פגם ו/או אי התאמה – השבת המוצרים תיעשה במקום ממנו נאספו המוצרים.
-
לשאלות, בירורים ויידוע לגבי החזרות, אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו באחד מהאמצעים הבאים:
דוא"ל – [email protected]
באתר האינטרנט שלנו, באזור 'צור קשר'
טלפון – 03-9026810
פקס – 03-9026813
דואר רשום – העמל 14, ראש העין, ישראל, 48092.
הודעת ביטול עסקה:
הודעת ביטול עסקה ניתן להעביר בטופס המצורף מטה או בכל אחד מהאמצעים שלמעלה – דוא"ל, בטלפון או בפקס.
בהודעת ביטול יש לציין את הפרטים הבאים: שם מלא, אימייל, מספר טלפון, מספר ת.ז ומספר הזמנה.